Jak złożyć zamówienie do druku?

Zamówienie możesz złożyć telefonicznie, mailowo lub poprzez whatsApp. Przestrzegaj następującej instrukcji.

Przygotowaliśmy checklistę, aby ułatwić Ci przygotowanie ;)

1. Zdecyduj co drukujesz

2. Projekt do druku

  • Masz gotowy projekt?

  • Nie masz projektu?

3. Koniecznie podaj dane kontaktowe i do faktury

4. Oczekuj wyceny i podsumowania zamówienia

  • Otrzymasz od nas szczegółową wycenę wraz z podsumowaniem wszystkich ustaleń.

5. Zatwierdź wycenę i dokonaj przedpłaty

  • Po zaakceptowaniu wyceny dokonaj opłaty (wg ustaleń).
  • Dopiero po zaksięgowaniu wpłaty ruszamy z procesem projektowania lub druku.

6. Projektowanie (jeśli zamówiono projekt)

  • Otrzymasz 2–3 propozycje projektu lub wg. ustaleń.
  • Prześlij ewentualne poprawki lub zaakceptuj projekt.
  • Ważne: sprawdź dokładnie treści w projekcie – za ewentualne literówki i błędy odpowiada osoba zatwierdzająca.

7. Realizacja

  • Po ostatecznej akceptacji projektu i wpłacie przekazujemy materiał do druku.
  • Realizujemy zamówienie zgodnie z ustalonym terminem.

8. Zakończenie

Gdy wszystko będzie gotowe, poinformujemy Cię o wysyłce lub możliwości odbioru.