Jak złożyć zamówienie do druku?
Zamówienie możesz złożyć telefonicznie, mailowo lub poprzez whatsApp. Przestrzegaj następującej instrukcji.
Przygotowaliśmy checklistę, aby ułatwić Ci przygotowanie ;)
1. Zdecyduj co drukujesz
2. Projekt do druku
- Masz gotowy projekt?
- Nie masz projektu?
3. Koniecznie podaj dane kontaktowe i do faktury
4. Oczekuj wyceny i podsumowania zamówienia
- Otrzymasz od nas szczegółową wycenę wraz z podsumowaniem wszystkich ustaleń.
5. Zatwierdź wycenę i dokonaj przedpłaty
- Po zaakceptowaniu wyceny dokonaj opłaty (wg ustaleń).
- Dopiero po zaksięgowaniu wpłaty ruszamy z procesem projektowania lub druku.
6. Projektowanie (jeśli zamówiono projekt)
- Otrzymasz 2–3 propozycje projektu lub wg. ustaleń.
- Prześlij ewentualne poprawki lub zaakceptuj projekt.
- Ważne: sprawdź dokładnie treści w projekcie – za ewentualne literówki i błędy odpowiada osoba zatwierdzająca.
7. Realizacja
- Po ostatecznej akceptacji projektu i wpłacie przekazujemy materiał do druku.
- Realizujemy zamówienie zgodnie z ustalonym terminem.
8. Zakończenie
Gdy wszystko będzie gotowe, poinformujemy Cię o wysyłce lub możliwości odbioru.