Wysyłka i płatności
Aby sprawnie zrealizować Twoje zamówienie, potrzebujemy następujących informacji:
- Potwierdzenie zamówienia.
- Projekt do druku lub materiały / informacje do jego wykonania – jeżeli dostarczają Państwo własny projekt, prosimy o jego załączenie. W przeciwnym razie prosimy o przesłanie materiałów i wytycznych do projektu. Termin realizacji i cenę projektu ustalamy indywidualnie po otrzymaniu wytycznych i materiałów.
- Dane do faktury – wystarczy numer NIP. Jeśli zamówienie nie jest składane na firmę, prosimy o podanie imienia i nazwiska osoby zamawiającej.
- Numer kontaktowy zamawiającego.
- Informacje o wysyłce – jeżeli zamówienie ma zostać wysłane, prosimy o podanie adresu do wysyłki oraz numeru kontaktowego dla kuriera.
- Potwierdzenia płatności
(Jeżeli ustalono inny sposób płatności lub są Państwo instytucją państwową prosimy o informację o wybranym sposobie płatności.)
Cennik wysyłek
Jeśli zamówienie wymaga wysyłki, poniżej znajdziesz szczegóły dotyczące kosztów:
- Paczka do 30 kg: 24 zł netto
- Paczka do 30 kg za pobraniem: 29 zł netto.
- Wysyłka na palecie: cena ustalana indywidualnie.
- Wysyłki o niestandardowych wymiarach: cena ustalana indywidualnie.
Prosimy o wcześniejsze zgłoszenie potrzeby wysyłki przed złożeniem zamówienia, abyśmy mogli zaplanować logistykę realizacji zamówienia.
Płatności
Standardową formą płatności jest przedpłata.
Dzięki jasnym zasadom dotyczącym wysyłki i płatności realizacja Twojego zamówienia przebiega sprawnie i bezproblemowo. W razie pytań zapraszamy do kontaktu!